
Iteo
Empty article - Subtitle
Annonsørinnhold:

Suksess for «Marketing for Modern Oil»
«Informativt og tankevekkende» og «innsiktsfullt og motiverende» var noen av tilbakemeldingene fra fornøyde seminardeltagere i Aberdeen onsdag.
På mandag 7. mars gjentar Iteo og Fifth Ring fagdagen om «Mer for mindre»-markedsføring i olje og gass på Forus i Stavanger.
- Det var spesielt nyttig å se hvor mye man kan oppnå med begrensede budsjetter i disse tider hvor vi alle prøver å få maksimal «Return on Investment», sier Carolyn Diack, kommunikasjonsrådgiver hos Peterson i Aberdeen. Hun sier videre at hun også satte pris på å få høre det siste om verdien av å utvikle og implementere effektiv og kostnadsbesparende markedsføring på digitale plattformer.
Om programmet for dagen
Programmet for dagen presenterer metodikk og virkemidler for å drive bedre markedsføring med færre ressurser i en ny hverdag i bransjen. I løpet av fire foredrag gjennomgår vi kjennetegn ved godt innhold og utforming av riktige budskap i digitale kanaler. Ved hjelp av norske kundeeksempler viser vi hvilke resultater man kan oppnå med en solid innholds- og kanalstrategi.
Videre ser vi mer spesifikt på verktøy og kanaler for å spre innholdet til riktig mottager til riktig tid, ved hjelp av marketing automation. Som igjen er en hjelper til å identifisere kvalifiserte leads og prospekter for salgsorganisasjoner.
Avslutningsvis tar vi for oss employer branding generelt, og LinkedIn spesielt.
Meld deg på Stavaner-seminaret
Seminaret i Aberdeen ble fulltegnet med en stor bredde av bedrifter og organisasjoner fra olje- og gassbransjen. Påmeldingene strømmer inn i Stavanger, de som ennå ikke har meldt seg på kan gjøre det her.
På bildet: Erik Eskedal, Rory Patience og Ian Ord treffer du i Stavanger 7. mars. De får i tillegg selskap av Andreas Thue. Foto: Simen Berg/Iteo