Standard Norge

Standard Norge utvikler og forvalter standarder i Norge, og har enerett på å utgi Norsk Standard. Gjennom Standard Online gjør Standard Norge norske, europeiske og internasjonale standarder tilgjengelige og bidrar til at de tas i bruk. Vi tilbyr også kurs og rådgiving innenfor et stort utvalg standarder.

Over 3 000 norske eksperter er med i standardiseringsarbeid i regi av Standard Norge på nasjonalt eller internasjonalt plan. Vi har rundt 70 ansatte som sørger for at dette arbeidet går sin gang. Les mer om å jobbe i Standard Norge.

Standard Norge er den ledende aktøren på nasjonal og internasjonal standardisering i Norge.

  • Sammen med kundene utvikler vi løsninger som gir økt effektivitet, større konkurransekraft og redusert risiko i bedrifter og samfunnet
  • Vi er et nøytralt bindeledd mellom involverte parter og en pådriver i globale nettverk

Annonsørinnhold:

Stillingsannonse: Standard Online søker selvstendig økonomi- og administrasjonssekretær

Publisert

  • Arbeidsgiver: Standard Online AS
  • Stillingstittel: Økonomi- og administrasjonssekretær
  • Frist: Snarest
  • Varighet: Fast
  • Du vil være en svært sentral medarbeider i selskapet med en finger med i det meste. Du vil ha ansvar for planlegging og utførelsen av arbeidsoppgaver som hører med under den daglige drift av kontoret som f.eks. økonomirapportering, budsjettering, kontakt med lønningskontoret, fakturering av spesialavtaler etc. Stillingen rapporterer direkte til administrerende direktør.

    Noen av dine arbeidsoppgaver

    • Salgs- og royalty rapportering til eierne
    • Budsjettering
    • Superbruker av vårt ERP system som for tiden er Axapta 4.0
    • Lønnsrapportering
    • Fakturering og oppfølging av spesialavtalerAnsvar for utarbeidelse av styrepapirer
    • Godkjenne bankbetalinger
    • Oppfølging av vår IA-kontakt, rapportering av sykefravær ol.
    • Ajourhold av ansatteopplysninger i interne og eksterne registre.
    • Kontroll på og oppfølging av alle våre forsikringer og leverandøravtaler.
    • Kontroll på og planlegging/gjennomføring av ansatte jubileer.
    • Bistå adm.dir. i små og større oppgaver.
    • Ansvar for lokaler, innkjøp av inventar og kontorutstyr
    • Noen av dine kvalifikasjoner

      • Du har erfaring med økonomi- og administrasjonsoppgaver.
      • Du har tidligere arbeidet i en selvstendig stilling.
      • Du har erfaring fra arbeid i en salgsorganisasjon.
      • Du har jobbet mye med Excel, og du vet du er god.
      • Du er flink til å uttrykke deg både skriftlig og muntlig.
      • Du har gode engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig.
      • Noen av dine personlige egenskaper

        • Du er nøyaktig, ansvarsbevisst og god til å gjennomføre.
        • Du liker å holde mange baller i luften.
        • Du er initiativrik og selvstendig, og tilstreber effektive arbeidsprosesser.
        • Du er nysgjerrig og liker å lære nye ting.
        • Du har gode samarbeidsevner og positiv innstilling.
        • Du anser deg for å være en allrounder - god i det meste.
        • Du har høy arbeidskapasitet og liker et høyt tempo.
        • Vi kan tilby deg

          • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med gode arbeidsvilkår.
          • En selvstendig og ansvarsfull stilling.
          • Varierte arbeidsoppgaver
          • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
          • Moderne lokaler
          • Lønn etter avtale
          • Kontakt gjerne administrerende direktør Harald L. Hesselroth mob. 916 11 797 eller nestleder Britt Nygaard mob. 958 22 798 for ytterligere informasjon om stillingen.

            Klikk her for å søke på stillingen.